ماساژ شمع در تهران

۹۹۰ هزار تومان

  • ماسور تخصصی
  • ارائه پک یکبار مصرف
  • ۷۰ دقیقه ماساژ
  • روغن گیاهی

ماساژ شمع به عنوان یکی از محبوب ترین ماساژ های ریلکسی به شمار می رود که علاوه بر خاصیت آرامش بخشی کمک شایانی به لطافت و زیبایی پوست و کاهش درد های عضلانی ناشی از اسپاسم می شود. مهمترین نکته در رابطه با این سبک ماساژ استفاده از حرارت شمع ذوب شده می باشد، شاید بسیاری از افراد نسبت به آسیب دیدن پوست در تماس با شمع ذوب شده نگران باشند. اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا دمای شمع مذاب مورد استفاده در این سبک تنها دو تا سه درجه از دمای طبیعی بدن بیشتر است و تنها موجب آسیب نمی شود بلکه تجربه لذت بخشی از ماساژ را برای شما رقم می زند.

 

معرفی بهترین مرکز خدمات ماساژ در تهران

 

شمع مورد استفاده در ماساژ شمع چیست؟

از گذشته های دور تا کنون، شمع نمادی از معنویت، نور و گرما می باشد که در بسیاری از آیین های مذهبی از جمله شفای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توان گفت استفاده از شمع در این سبک از ماساژ نه تنها نمادی از آرامش و معنویت است بلکه خواص درمانی نیز دارد. توجه داشته باشید که شمع های مورد استفاده در ماساژ شمع، از نوع صنعتی و پارافین های حاوی پارابن نیستند، بلکه شمع های کاملا گیاهی با رایحه های دلپذیر و آرامش دهنده می باشند.

این شمع ها، شیء باتر یا کره گیاهی می باشند که فاقد گونه مواد صنعتی و مضر بوده و خواص بیشماری برای سلامت و شادابی پوست و تکسین درد های بدن دارد. این شمع ها با رایحه های متنوعی از جمله تمشک، گل بنفشه،اسطخودوس، قهوه، کاکائو و صد ها رایحه و عطر دیگر می باشند که بسته به خواص درمانی و سلیقه فرد مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از مراکز خدمات ماساژ در تهران از این سبک ماساژ به عنوان یک ماساژ لوکس و لاکچری در لیست خدمات خود یاد می کنند.

 

مراحل ماساژ شمع

 

مراحل انجام ماساژ شمع

ابتدا بر اساس سلیقه و انتخاب ماساژ گیرنده و توصیه ماسور، یک نمونه شمع انتخاب می شود و فیتیله شمع را روشن نموده تا به آرامی ذوب شود. همانطور که قبلا نیز اشاره شد جای هیچ نگرانی بابت آسیب رسیدن به پوست در اثر تماس شمع مذاب با بدن نیست. زیرا دمای شمع مذاب دو الی سه درجه از دمای طبیعی بدن بیشتر است که همین گرمای چند درجه ای می تواند لذت ماساژ را بیشتر کند. ماساژ شمع نوعی ماساژ ریلکسی محسوب شده که ماسور از دست ورزی های ملایمی استفاده می کند. میزان فشار های وارد شده در این سبک ماساژ بسیار ملایم بوده که موجب تسکین درد های عضلانی استخوانی و اسپاسم می شود. حرکات و دست ورزی های این سبکبسیار شبیه به ماساژ سوئدی می باشد با این تفاوت که به جای روغن های از شمع گیاهی استفاده می شود.

قیمت ماساژ شمع به نسبت سایر ماساژ ها از جمله ماساژ تایلندی، سوئدی و… اندکی بیشتر می باشد که به دلیل استفاده از کره گیاهی یا همان شیء باتر می باشد که علاوه بر تنش زدایی و تکسین دردهای عضلانی به شادابی و سلامت پوست بدن کمک بسزایی می کند. یکی از دلایل محبوبیت این سبک از ماساژ همان حرارت ملایم و لذت بخشی می باشد که توسط شمع مذاب بر روی پوست ایجاد شده و دست ورزی های ملایم ماسور که به صورت حرکات دورانی بر روی ماهیچه ها می باشد که می تواند به بهبود گردش خون و رفع استرس کمک بسزایی داشته باشد.

 

مهمترین فواید ماساژ شمع چیست

 

فواید ماساژ شمع

با توجه به جایگاه شمع در عرفان و روانشناسی، این سبک از ماساژ می تواند به تمرکز ذهن، آرامش بدن و تعالی روح کمک بسزایی داشته باشد. عطر دلنشین شمع های گیاهی، گرمای لذت بخش قطرات ذوب شده شمع در تماس با بدن و از همه مهمتر حرکات و دست ورزی های ماهرانه ماسور که می تواند به رفع تنش و آرام کردن ذهن کمک بسزایی داشته باشد.

اما با توجه به اینکه شمع مورد استفاده در این سبک ماساژ، کاملا گیاهی و فاقد هرگونه مواد صنعتی و مضر می باشد، دارای قدرت جذب بالایی بوده که نه تنها پوست را تغذیه می کند بلکه رطوبت و شفافیت پوست ا برای شما به ارمغان می آورد و خستگی ناشی از سبک زندگی مدرن و پر استرس را از شما دور می کند. در واقع می توان گفت ماساژ شمع یکی از روش های مدرن مراقبت از پوست و سلامت بدن می باشد که ریشه در گذشته های دور و خواص درمانی شمع های گیاهی دارد. اگر قصد دارید که از تنش های یک روز پر از استرس رهایی یابید به شما استفاده از خدمات ماساژ را پیشنهاد می کنیم، ما می توانیم بهترین ماسور ها برای ارئه خدماتماساژ در تهران را به شما معرفی کنیم.

خواص ماساژ شمع در یک نگاه عبارتند از :

  1. بهبود گردش خون و تنش زدایی
  2. کمک به خواب راحت
  3. تسکین دردهای عضلانی ناشی از اسپاسم
  4. ریلکسیشن
  5. سلامت پوست
  6. ارتقا سلامت عمومی بدن