ماساژ سوئدی در تهران

۴۷۰ هزار تومان

  • ماسور تخصصی
  • ارائه پک یکبار مصرف
  • ۷۰ دقیقه ماساژ
  • روغن گیاهی

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی از جمله محبوب ترین ماساژ های غربی که تمرکز اصلی آن بر بهبود گردش خون، افزایش سطح اکسیژن در خون، کاهش سموم و آرام سازی عضلات و… می باشد. پایه و اساس این نوع ماساژ مالش های طولانی با دست به همراه وارد آوردن فشار و ضربه های آرام می باشد.

ماساژ سوئدی برخلاف ماساژ‌های آسیایی متمرکز بر چاکراه های بدن نیست، این سبک از ماساژ با تحقیق و مطالعه عمیق بر مشخصات فیزیولوژی و آناتومی بدن و دست‌چینی از تکنیک های بکار گرفته شده در ماساژهای چینی، مصری و یونانی شکل گرفته است. در ماساژ سوئدی ماسور با استفاده از دستان، ساعد و آرنج های خود شروع به دست ورزی بر روی بدن فرد می کند. میزان قدرت و شدت حرکات دست بر روی بدن در این سبک از ماساژ بسته به تشخیص ماساژتراپیست یا تقاضای فرد ماساژ گیرنده می تواند متفاوت باشد.

با توجه مطالب گفته شده در زمینه سبک و سیاق و نوع شکل گیری ماساژ سوئدی، می توان گفت که ماساژهای آروماتراپی، بافت عمیق و ورزشی برگرفته از شده از این سبک ماساژ می باشند. در واقع هدف اصلی در کلیه سبک های نام برده شده تحریک گردش خون، بهبود گردش خون، کاهش درد، رفع اسپاسم عضلانی و بازگردانیدن محدودۀ حرکات می‌باشد. برای اطلاع از قیمت خدمات ماساژ در تهران، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

مهمترین فواید ماساژ سوئدی

 

مهمترین فواید ماساژ سوئدی چیست؟

  1. کاهش درد

از مهمترین فواید ماساژ سوئدی کاهش درد‌های عضلانی ناشی از اسپاسم عضلانی و دردهای مزمن مفاصل می باشد. همانطور که قبلا نیز اشاره شد، ماساژ سوئدی پایه و اساس ماساژ ورزشی می باشد. دست ورزی‌ها و فشار‌های وارد شده بر قسمت‌های دردناک با افزایش جریان خون و گرم شدن بافت عضلات به تدریج منجر به مدیریت و کاهش درد می شود.

  1. ریلکسیشن و کاهش استرس

با توجه به سبک زندگی مدرن، استرس جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان می باشد. وجود استرس نه تنها منجر به کاهش کارایی فرد می شود، بلکه در دراز مدت می تواند زمینه ساز بسیاری از بیماری ها شود. ماساژ سوئدی به عنوان یکی از ماساژهای ریلکسی با کمک به کاهش ترشح هورمون کورتیزول می تواند تاثیر بسزایی در کاهش استرس داشته باشد.  فرد می تواند با دریافت 60 الی 90 دقیقه ماساژ تجربه خوبی از کاهش استرس بدون نیاز به مصرف داروهای شیمیایی را داشته باشد. این سبک ماساژ با بهبود گردش خون، کاهش ضربان قلب و همچنین کاهش فشار خون می‌تواند کمک بسزایی در کاهش استرس و افزایش آرامش در فرد داشته باشد.

  1. افزایش گردش خون

استفاده از حرکات بلند و مالش دست به همراه وارد آوردن ضربات بر سطح بدن به طور خاص، منجر به بهبود و افزایش گردش خون در بدن می شود. همانطور که می‌دانید بهبود گردش خون در بدن با اکسیژن رسانی به اندام های مختلف بدن می تواند منجر به سم زدایی، ایجاد آرامش و کاهش بیماری ها شود. این سبک از ماساژ با بهبود گردش خون و کاهش سطح کورتیزول می تواند کمک بسزایی در افزایش لنفوسیت ها داشته باشد و به این ترتیب در افزایش سیستم ایمنی بدن نیز موثر باشد. بهبود گردش خون از جمله مهمترین فواید ماساژ تراپی سوئدی و سایر سبک ها از جمله ماساژ شمع، تای، ریلکسی و…  می باشد.

 

تکنیک های ماساژ سوئدی

حرکات اصلی در ماساژ سوئدی :

ضربه : یکی از مهمترین حرکات در ماساژ سوئدی، ضربه می باشد که این ضربات با استفاده از کف دست و انگشتان به منظور کاهش تنش و تحریک عضلات صورت می پذیرد. میزان فشار وارده بسته به تشخیص ماسور و درخواست ماساژ گیرنده می تواند متفاوت باشد.

افلوراژ: همانطور که می دانید پایه و اساس ماساژ سوئدی مالش های طولانی می باشد. مالش های طولانی که با کف دو دست انجام می شود اصلاحا افلوراژ می گویند. این تکنیک علاوه بر سبک سوئدی در ماساژ اسپرت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فشار: علاوه بر ضربات و حرکات مالش، یکی دیگر از تکنیک های این سبک از ماساژ فشار درمانی می باشد که میزان این فشار بسته به نقاط مختلف بدن و تشخیص ماسور می تواند متفاوت باشد. استفاده از تکنیک فشار می تواند به شل شدن عضلات و افزایش گردش خون کمک بسزایی داشته باشد.

لرزش: از دیگر تکنیک های مورد استفاده در این سبک ماساژ، ایجاد لرزش می باشد. این لرزش می تواند با استفاده از یک دستگاه ماساژ یا با کمک حرکات دست صورت بپذیرد. با استفاده از تکنیک ایجاد لرزش به رفع اسپاسم، شدن شدن و آرام شدن عضله پرداخته می شود.

اصطکاک: ایجاد اصطکاک یکی از تکنیک های کاربردی در ماساژ سوئدی می باشد. در این تکنیک با استفاده از حرکات دایره ای دست با ایجاد فشار سریع به آزاد سازی گره های عضلانی کمک می کنند.

نکاتی که پیش از دریافت ماساژ سودی باید به آن توجه داشته باشید:

  1. در صورت داشتن هرگونه مشکلاتی از قبیل تب، عفونت یا پوکی استخوان، این سبک از ماساژ به شما توصیه نمی شود. به دلیل وارد آوردن فشار و ضربات در ماساژ سوئدی به افراد دارای مشکلات پوکی استخوان توصیه نمی شود. توصیه می کنیم پیش از رزرو ماساژ سودی حتما مشکلات خود را بیان کنید.
  2. اگر دچار استرس و گرفتگی عضلات می باشید، بهترین گزینه برای خلاصی از این مشکلات بدون دریافت دارو استفاده از یک جلسه 60 تا 90 دقیقه ای ماساژ سوئدی می باشد.
  3. اگر دچار دردهای سیاتیک و عارضه ارتروز می باشید با توجه به تمرکز ماساژ سوئدی بر آناتومی بدن و دست ورزی های مورد استفاده در این سبک، یکی از بهترین شیوه‌های ماساژ درمانی توصیه شده می باشد.