ماساژ تایلندی در تهران

۷۵۰ هزار تومان

  • ماسور تخصصی
  • ارائه پک یکبار مصرف
  • ۷۰ دقیقه ماساژ
  • روغن گیاهی

ماساژ تایلندی در تهران

ماساژ تایلندی از محبوب ترین ماساژهای حوزه آسیای شرقی می باشد. این سبک از ماساژ ترکیبی از حرکات یوگا، آیورودا و طب فشاری می باشد که ماسور با استفاده از حرکات ماهرانه دست با ایجاد کشش های مثبت به همراه فشار های ملایم در مسیر خطوط انرژی به بازگشایی گره های بدن و آزادسازی انرژی کمک می کند.

از بارزترین تفاوت های ماساژ تایلندی با سایر ماساژها از جمله ماساژ سوئدی و شیاتسو، مشارکت ماساژ گیرنده در فرآیند ماساژ می باشد. در این سبک از ماساژ فرد بر روی یک پد یا تشک در سطح زمین دراز کشیده و در حین دریافت ماساژ با ماسور همکاری می کند. با توجه به اینکه در این سبک از ماساژ از هیچ نوع روغن یا لوسیونی بر خلاف ماساژ شمع استفاده نمی شود، فرد در حین دریافت ماساژ لباس به تن دارد.

همانطور که اشاره شد، در ماساژ تایلندی از حرکات طب فشاری و یوگا به منظور فشرده سازی عضلات و تحرک مفاصل استفاده می شود. حرکات کششی بکاربرده شده در این سبک از ماساژ می تواند به افزایش دامنه حرکتی اندام های مختلف و عضلات بدن شود.  به منظور انجام حرکات کششی از دست، پا و زانوهای ماساژ گیرنده کمک گرفته می شود و همین امر یکی از دلایل اصلی انجام این ماساژ بر روی زمین می باشد. استفاده از حرکات کششی در ناحیه ستون فقرات می تواند در تکسین کمردرد های مزمن بسیار موثر باشد.

بسیاری بر این باورند که ماساژ تایلندی، به دلیل استفاده از حرکات کششی و فشاری دردناک می باشد، این در حالی است که اگر فرد ماساژ دهنده از مهارت کافی برخوردار باشد، به خوبی می تواند میزان حرکات و فشارها را با توجه به بازخورد فرد و همچنین تجربه خود تنظیم نماید. ماساژ تراپیست با بهرمندی از کادر با تجربه و آموزش دیده و محیطی آرام و کاملا بهداشتی به عنوان یکی از برترین مرکز ماساژ در تهران می باشد.

چرا ماساژ تایلندی

 

ماساژ تایلندی برای چه کسانی مناسب نیست؟

با توجه به سبک حرکات مورد استفاده در ماساژ تایلندی، این سبک از ماساژ به افرادی که دارای بیماری های زمینه ای از جملهف پوکی استخوان، بیرون زدگی دیسک در ناحیه ستون فقرات و گردن و همچنین بیمارانی که به تازگی جراحی داشته اند توصیه نمی شود. استفاده از این ماساژ در نواحی متورم بدن، مناطقی که دچار شکستگی بوده و به تازگی بهبود یافته است و همچنین پوست های دارای جوش و غدد پوستی ممنوع می باشد. توصیه می شود پیش از رزور ماساژ و دریافت هرگونه خدمات، در رابطه با مشکلات جسمی و سابقه پزشکی خود با تراپیست خود صحبت کنید تا در روند دریافت ماساژ با مشکلی مواجه نشوید. به دلیل استفاده از حرکات با شدت بالا در این سبک، استفاده از ماساژ سنگ داغ را به افراد توصیه می کنیم.

 

فواید ماساژ تایلندی

 

مهمترین فواید ماساژ تایلندی

  1. کاهش اضطراب

یکی از مهمترین فواید ماساژ تایلندی، کاهش استرس ناشی از سبک زندگی می باشد.  با توجه به اینکه در این سبک ا تمرکز بر روی چاکراه ها و کانال های انرژی بدن می باشد. حرکات مورد استفاده در این سبک از ماساژ با بهبود سیستم جریان انرژی در بدن می تواند در درمان و بهبود مشکلات عاطفی و روحی نقش بسزایی داشته باشد.  بهبود جریان گردش خون و افزایش سطح اندورفین می تواند در بهبود خلق و خو و کاهش عوارض ناشی از اضطراب و استرس تاثیر بسزایی داشته باشد.

  1. افزایش دامنه حرکات

باتوجه به اینکه این سبک از ماساژ مبتنی بر حرکات کششی و یوگا می باشد، کشش های تدریجی و آرام بکار گرفته شده می تواند منجر به افزایش انعطاف پذیری عضلات و دامنه حرکتی دست، پا و سایر اندام های بدن بشود.

  1. بهبود کمر درد

کمر درد های مزمن یکی ازمشکلات ناشی از سبک زندگی مدرن می باشد. تکنیک های بکار برده شده در ماساژ تایلندی با  بهبود گردش خون، بهبود دامنه حرکت مفاصل، و افزایش سطح اندورفین می تواند در کاهش کمر دردهای مزمن نقش بسزایی داشته باشد.

  1. بهبود گردش خون و تقویت ایمنی بدن

یکی از فواید مشترک در بین سبک های مختلف ماساژ، بهبود گردش خون می باشد. بهبود گردش خون، با افزایش خون رسانی به ارگان های داخلی بدن می تواند در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز نقش بسزایی داشته باشد. ماساژ تایلندی با تقویت سیستم ایمنی، می‌تواند به شما کمک کند تا از آنفولانزا، سرماخوردگی و حتی برخی از بیماری‌های باکتریایی و ویروسی دور باشید.

  1. تسکین سردرد های میگرنی

یکی از ویژگی های ماساژ تایلندی استفاده از تکنیک های طب فشاری می باشد. این سبک از ماساژ با استفاده از اعمال فشار بر روی کانال های خاص انرژی می تواند در بهبود سرددهای مزمن و میگرنی بسیار موثر باشد.

 

تخصصی ترین مرکز ماساژ تایلندی در تهران

 

باید ها و نباید های قبل و بعد از دریافت ماساژ تایلندی

  1. با توجه به حرکات مورد استفاده در ماساژ تایلندی، بهتر است 3 ساعت قبل از دریافت ماساژ از مصرف هرگونه غذای سنگین خود داری کنیدف در صورت مصرف غذا پیش از دریافت ماساژ از دریافت ماساژ در ناحیه شکم خود داری کنید.
  2. در اولین مراجعه خود به اسپای و پیش از رزرو انواع ماساژ لاز ممی باشدف کلیه مشکلات جسمی و حرکتی خود را با متخصصین مرکز درمیان بگذارید.
  3. در صورت احساس درد و ناراحتی در ناحیه پایین کمر، با ماسور خود صحبت نموده تا حرکاتی با شدت کمتر در این نواحی استفاده نماید.
  4. در حین دریافت ماساژ، در صورت احساس درد و ناراحتی حتما موارد را با ماسور در میان بگذارید تا بر اساس نیاز شما شدت حرکات و فشار ها را تنظیم نماید.
  5. توصیه می شود بلافاصله بعد از دریافت ماساژ از خوردن و آشامیدن خود داری کنید و به منظور حفظ انرژی به حالت دراز کش بر روی زمین قرار گیرید.
  6. جوانسازی و کاهش روند پیری

یکی از مهمترین فواید ماساژ تای یا همان ماساژ تایلندی، تاثیر مستقیم بر جوانسازی پوست می باشد. حرکات مورد استفاده در این سبک از ماساژ با بهبود گردش خون، باعث اکسیژن رسانی بهتر به سلول های پوستی شده، همچنین با تحریک غدد چربی و عروقی پوست می تواند در لطفافت و پاکسازی پوست تاثیر مستقیمی داشته باشد.